20 Листопада 2017
Шановні відвідувачі, щиро вітаємо Вас на офіційному веб-сайті Старосинявської районної державної адміністрації!!!

Загальні відомості про діяльність ЦНАП

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

ПРИ СТАРОСИНЯВСЬКІЙ

РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Юридична адреса: 31400, Хмельницька область, смт. Стара Синява, вул. Грушевського, буд. 61, електронна пошта Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду  , веб – сторінка http://www.starasinyava-rda.gov.ua/ , телефон 0 (3850) 2-07-70

                               znapjp   

                 (ЦНАП знаходиться в приміщенні Старосинявського районного будинку культури, паркування зліва біля входу)

 

 Центр надання адміністративних послуг при Старосинявській райдержадміністрації створено розпорядженням голови районної державної адміністрації від 15.11.2013 року № 262/2013-р «Про створення Центру надання адміністративних послуг при Старосинявській районній державній адміністрації» як постійно-діючий робочий орган. Для забезпечення діяльності ЦНАП створено відділ з організації надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру райдержадміністрації. На сьогодні адміністраторами Центру забезпечується надання 135 адміністративних послуг, згідно інформаційних та технологічних карток наданих суб’єктами надання адміністративних послуг.
 

 Структура ЦНАП :

Керівник - Куцоконь Наталія Іванівна

Адміністратор - Максімова Зоя Володимирівна

Адміністратор - Дзян Алла Михайлівна

Адміністратор - Гурман Наталія Леонідівна


 

 

ГРАФІК ПРИЙОМУ СУБ’ЄКТІВ ЗВЕРНЕНЬ 

 

 ДО УВАГИ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО!!!

Справи по державній реєстрації об'єктів нерухомого майна, здійснені за принципом екстериторіальності необхідно надсилати за адресою: 31400, Хмельницька область, смт. Стара Синява, вул. Івана Франка, 8

 

 ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ СУБ'ЄКТІВ ЗВЕРНЕНЬ

 

ОН-ЛАЙН КОНСУЛЬТУВАННЯ ГРОМАДЯН У СФЕРІ РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ ЗА ДОПОМОГОЮ

IGOV

За ініціативи Управління державної реєстрації Головного територіальногоуправління юстиції у Хмельницькій області запроваджено онлайн консультування громадян щодо державної реєстрації  громадського об’єднання через Портал державних послуг - iGov.

За допомогою вказаного електронного сервісу заявник має змогу:

1) ознайомитись з короткою інформацією щодо порядку створення та реєстрації громадського об’єднання;

2) завантажити зразки усіх необхідних документів для реєстрації громадського об’єднання (протоколу, статуту, заяви тощо);

3) направити підготовлений пакет документів для проведення державної реєстрації громадського об’єднання державному реєстратору Головного територіального управління юстиції для перевірки  його на відсутність підстав для зупинення розгляду документів чи відмови у державній реєстрації.

4) за результатом попереднього розгляду – отримати перевірений пакет документів з відповідними зауваженнями.

Як працює он-лайн консультування?

1.     Необхідно зайти на веб-сайт Проталу державних послуг (за посиланням -  https://igov.org.ua), перейти на вкладку «Послуги для бізнесу» та обрати серед запропонованих послуг ту, яка Вас цікавить (наприклад: консультування з питань державної реєстрації громадського об’єднання з правом юридичної особи).

2.     Ознайомтесь з короткою інформацією щодо порядку та строків надання відповідної адміністративної послуги на вкладці «Як працює».

3.     Оберіть свій регіон (Хмельницька область) та ідентифікуйтесь на веб-сайті за допомогою BankID (шляхом введення логіна/пароля Вашого інтернет-банка, наприклад, Приват24).

4.     Заповніть необхідну інформацію про себе (контактний номер телефону, e-mail), ознайомтесь зі зразками необхідних Вам документів.Завантажте підготовлений пакет документів або просто напишіть запитання державному реєстратору, яке Вас цікавить, та замовте послугу.

5.     Про отримання документів державним реєстратором Вас буде проінформовано шляхом надсилання листа на електронну скриньку.

6.     Протягом декількох днів спеціаліст опрацює Ваше звернення, перевірить документи на наявність підстав для зупинення їх розгляду чи відмови у державній реєстрації, зробить відповідні зауваження у документах  та направить відповідь.

7.     Про надходження відповіді Вас буде проінформовано шляхом надсилання листа на електронну скриньку.

8.     Перегляньте відповідь державного реєстратора на веб-сайті Проталу державних послуг (за посиланням - https://igov.org.ua) у розділі «Мій журнал».

 

ОН-ЛАЙН КОНСУЛЬТУВАННЯ ГРОМАДЯН У СФЕРІ РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ ЗА ДОПОМОГОЮ IGOV

 

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО НЕОБХІДНОСТІ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО УСТАНОВЧИХ ДОКУМЕНТІВ НЕПРИБУТКОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

13.07.2016 постановою Кабінету Міністрів України № 440 затверджено Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств,  установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру.

Згідно вказаного Порядку усі неприбуткові організації у строк до 01.01.2017 повинні привести свої установчі документи у відповідність з вимогами, встановленими пунктом 133.4 статті 133 Податкового кодексу України. У разі невиконання вказаної вимоги неприбуткові організації, які до 01 січня 2017 року не привели свої установчі документи у відповідність з вимогами Податкового кодексу України, та не надали копії таких документів контролюючому органу, виключаються після 1 січня 2017 року з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Таким чином, з метою виконання вказаної вимоги закону, усі громадські об’єднання, політичні партії, творчі спілки, професійні спілки, їх організації та об’єднання, організації роботодавців та їх об’єднання, які діють на підставі власних установчих документів та мають на меті збереження статусу неприбуткової організації повинні привести свої статути та положення у відповідність з вимогами Податкового кодексу України.

Слід відмітити, що згідно положень Податкового кодексу України критеріями неприбутковості організації є обов’язкова наявність в установчих документах організації заборони щодо розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб та використання доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами, а також положення щодо передачі активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування їх до доходу бюджету у разі припинення діяльності громадського об’єднання.

Згідно вимог Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» зміни до відомостей про громадські формування, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в тому числі зміни до їх установчих документів підлягають обов’язковій державній реєстрації в порядку, передбаченому частиною 4 статті 17 вказаного закону.

У зв’язку з вказаним, просимо посприяти у доведенні вищевказаної інформації до відома жителів Хмельницької області (шляхом її розміщення на офіційних веб-ресурсах, надання роз’яснень заявникам під час прийому тощо)

Згідно інформації Головного територіального управління юстиції в Хмельницькій області

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ

  Проекту розпорядження голови Старосинявської районної державної адміністрації «Про  внесення  змін  до розпорядження голови адміністрації від 11 грудня 2014 року № 213/2014-р»

     Відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою створення зручних і сприятливих умов для отримання адміністративних послуг відділ з організації надання адміністративних послуг та видачі документів райдержадміністрації повідомляє про оприлюднення проекту розпорядження голови Старосинявської районної державної адміністрації «Про  внесення  змін до розпорядження голови адміністрації від 11 грудня 2014 року               № 213/2014-р».

       Проект розпорядження розроблено відповідно до вимог Закону України    “Про адміністративні послуги”, Постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», з метою затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг Старосинявської районної державної адміністрації в новій редакції, що дозволить удосконалити  та покращити порядок надання адміністративних послуг на території Старосинявського району, а також приведе до створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів суб’єктів звернення при отриманні адміністративних послуг.

       Строк приймання пропозицій та зауважень до вищевказаного проекту

регуляторного акту становить один місяцьз дня опублікування. Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акту просимо фізичні та юридичні особи, їх об’єднаннянадавати у письмовій формі:

  •   поштою за адресою: 31400,смт. Стара Синява, вул. Грушевського, 61 відділ з організації надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру райдержадміністрації;
  •    на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

        Детальніше ознайомитись з даним проектом розпорядження голови

Старосинявської районної державної адміністрації та аналізом регуляторного впливу ви можете на офіційному сайті Старосинявської РДА в мережі Інтернет:  http://starasinyava-rda.gov.ua/в розділі «Регуляторна політика», рубрика «Оприлюднення проектів регуляторних актів та аналізу їх регуляторного впливу».