20 Листопада 2017
Шановні відвідувачі, щиро вітаємо Вас на офіційному веб-сайті Старосинявської районної державної адміністрації!!!

Соціальний захист населення

Старосинявський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)

Наказ про затвердження паспортів бюджетних програм на 2017 рік

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік (1)

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік (2)

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік (3)

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік (4)

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік (5)

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік (6)

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік (7)

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік (8)

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік (9)

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про роботу управління соціального захисту населення райдержадміністрації за 2016 рік.

 

          Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації забезпечується робота в умовах єдиної технології прийому громадян, яка здійснює надання якісних послуг отримувачам всіх видів державних допомог та субсидій з максимальною зручністю та мінімальними затратами.

        За призначенням різних видів допомог та житлових субсидій протягом 2016 року до управління звернулось 5010 сімей.

          Відповідно до Закону України „ Про державну допомогу сім’ям з дітьми ”, станом на 01.01.2017 року, кількість виплат нарахованої соціальної допомоги склала 12 млн.671,0 тис. грн., в тому числі:

- допомогу по вагітності і пологах одержали 102 громадян в сумі 196,9 тис.грн.;

- 174 жителі району звернулися до управління соціального захисту населення за    

   допомогою при народженні дитини, цю допомогу отримують 584 одержувачів, за 2016

   рік ними отримано 9 млн.193,9 тис. грн.;

- допомогу по догляду за дитиною до 3-х річного віку отримують 45 одержувачів, їм

   виплачено 114,3 тис. грн.;

- допомогу одиноким матерям отримують 194 жінки, за 2016 рік ними отримано  

   допомоги на суму 2 млн.529,2 тис. грн.;

- державну соціальну допомогу малозабезпеченій особі, яка доглядає інваліда 1 чи 2

   групи внаслідок психічного розладу, отримує 118 осіб, сума допомоги склала

   2 млн.830,9 тис. грн.;

- тимчасову державну допомогу дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів,

   отримує 28 сімей, їм нараховано допомоги в сумі 148,9 тис. грн.;

- 2 прийомні сім’ї отримали протягом 2016 року 196,9 тис. грн.;

- державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям отримує 203 сім’ї, яким

   виплачено коштів в сумі 7 млн.028,2 тис. грн.;

- допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам отримали 338 заявників на суму

   5 млн.362,7 тис. грн.;

- допомогу на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування отримує 19 опікунів    

   (піклувальників). Протягом 2016 року ними отримано 636,7 тис.грн.

           За наданням субсидії на придбання твердого палива і скрапленого газу готівкою, протягом 2016 року, до управління звернулись 711 сімей району, дану субсидію виплачено 639 сім’ям , в сумі 928,3 тис.грн.

            Протягом 2016 року житлові субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг отримували 5120 домогосподарств району, за них організаціям, надавачам послуг протягом даного періоду було перераховано 43 млн.665тис.грн. субсидії. Вперше за призначенням субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг звернулось 615 домогосподарств району. Ведеться робота по удосконаленню обміну інформацією у електронному вигляді між підприємствами, що надають житлово-комунальні послуги та управлінням соціального захисту населення для надання пільг та субсидій населенню.

         За наданням одноразової матеріальної допомоги протягом 2016 року звернулось 33 громадян району, з них: 8 - учасників АТО, 11 – інвалідів, 14 – інші категорії громадян. Сесією районної ради на виконання «Районної комплексної програми соціального захисту населення на 2012-2016 роки», в 2016 році виділено 80 тис.560 грн., які виплачено заявникам.

         Державним соціальним інспектором управління, протягом 2016 року, з метою призначення різних видів соціальних допомог та субсидій, здійснено 2642 обстеження умов проживання заявників. З них, з метою призначення: одноразової матеріальної допомоги з місцевого та обласного бюджетів – 96 обстежень,   допомоги при народженні дитини - 93, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям - 354, призначення житлових субсидій - 1574, щомісячної компенсаційної виплати по догляду за інвалідами І групи та пристарілими - 274, щомісячної грошової допомоги на догляд за психічно хворими - 150, призначення (відновлення) щомісячної адресної допомоги та пенсій внутрішньо переміщеним особам з тимчасово окупованої території України – 101обстеження.

         З метою оперативного управління та контролю за станом дотримання законодавства щодо забезпечення реалізації державних гарантій у сфері праці, управлінням проводиться відповідна робота.

         Згідно моніторингу рівня заробітної плати підприємств, установ та організацій, що входять до основного кола звітуючих, станом на 01.12. 2016 року середня заробітна плата одного штатного працівника по району становить 3578 грн. або 246,7 % мінімальної заробітної плати.

       За моніторинговими даними, станом на 01.01.2017 року, по району заборгованість із виплати заробітної плати відсутня.

         З метою легалізації трудових відносин протягом 2016 року відбулось 12 спільних засідань районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення та районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій інших соціальних виплат, на яких розглядались питання дотримання законодавства про працю, в частині оформлення трудових відносин та дотримання належного рівня заробітної плати, в т.ч. шляхом переведення працівників на повні ставки, заслуховувались керівники підприємств та організацій району, підприємці.

       В липні 2016 року, розпорядженням голови райдержадміністрації

№ 147/2016- р від 13.07.2016 «Про створення робочої групи для проведення моніторингу стану використання торговельних місць на рину і в торговельних точках» створено робочу групу, якою, з метою легалізації трудових відносин та заробітної плати, здійснено 194 обстежень торговельних точок району та місць на ринку. Під час обстежень, виявлено 12 порушень чинного законодавства з питань трудових відносин. За період роботи робочої групи у Старосинявському відділенні Красилівської МДПІ ДФС зареєстровано 20 суб’єктів підприємницької діяльності та укладено 40 трудових договорів між підприємцями та найманими працівниками.

       Спеціалістами управління постійно проводиться роз’яснювальна робота серед керівників та спеціалістів, відповідальних за нарахування заробітної плати (головним бухгалтерам, економістам) щодо вимог чинного законодавства про працю та розмірів мінімальної заробітної плати.

     Проводиться цілеспрямована робота щодо укладення та реєстрації колективних трудових договорів. Протягом 2016 року укладено 8 колективних договорів, з них:1 договір укладений вперше, до 2 внесено зміни та доповнення.

       Управлінням соціального захисту населення здійснюється нагляд за правильністю застосування законодавства при призначенні (перерахунку) пенсій управлінням Пенсійного фонду району, відповідно до затверджених графіків. Протягом 2016 року здійснено перевірку 238 призначених та 1544 перерахованих пенсій.

         В управлінні соціального захисту населення перебуває на обліку 1070 інвалідів загального захворювання, 83 дітей інвалідів, 87 інвалідів війни, 211 учасник бойових дій, 559 учасників війни та 90 членів сім’ї загиблого.

         Протягом 2016 року управлінням соціального захисту населення було видано інвалідам району : 34 путівки на санаторно-курортне лікування, з них: учасникам АТО – 1, 360 інвалідам району, в тому числі 5 учасникам АТО, видано направлення для отримання протезів, палиць, милиць, ортопедичного взуття та інших ортопедичних виробів.

В управлінні соціального захисту населення станом на 01.01.2017 року на обліку в Єдиному державному реєстрі осіб, які мають право на пільги, перебуває 5303 пільговиків, в т.ч.: 941 - ветеранів війни, 1681 – ветеранів праці, 79 – постраждалих від аварії на ЧАЕС, 1070 – інвалідів загального захворювання, 240 – багатодітних сімей, 706-дітей з багатодітної сім’ї, 486 – інші категорії пільговиків.

         Управління соціального захисту населення райдержадміністрації проводить відшкодування організаціям - надавачам послуг пільг за житлово - комунальні послуги, послуги зв’язку та перевезення. Всього, за 2016 рік, нараховано пільг на 6 млн.830,0 тис. грн., з них профінансовано за рахунок субвенції з державного бюджету - 5 млн. 649,1 тис. грн.. З них: за перевезення пільгових категорій населення району автотранспортом – 81,6 тис. грн., за перевезення ж/д транспортом - 7,5 тис. грн., за послуги зв’язку - 24,7 тис. грн., за пільги на житлово-комунальні послуги підприємствам-надавачам послуг нараховано - 6 млн.716,2 тис. грн. та відшкодовано 5 млн.535,3 тис. грн.

           Протягом 2016 року управлінням було видано 25 посвідчень дітей з багатодітних сімей, 16 посвідчень батьків багатодітної сім’ї, 39 посвідчень дітей з багатодітних сімей перереєстровано. В районі, на даний час, проживає 170 - багатодітних матерів, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня».

          Управлінням проведено виплату одноразової грошової допомоги 853 ветеранам війни до 9 травня, загальна сума виплати склала 609,6 тис.грн.

           Станом на 01.01.2017 р., в управлінні пільги та компенсації отримує 62 особи, які постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи , з них: 6 осіб (ЧАЕС) І категорії, 49 осіб ( ЧАЕС) ІІ категорії, 7 осіб (ЧАЕС) ІІІ категорії.

         Протягом 2016 року цій категорії населення було виплачено 149,3 тис. грн., з них:

щомісячної грошової допомоги, у зв’язку з обмеженням споживання продуктів харчування та компенсація за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (п. 14 ст. 20 Закону, п.6 ст. 21 Закону) – 54 особам на суму 143тис.399грн.;

54 особам виплачено щорічної допомоги на оздоровлення (ст. 48 Закону) на суму 5 тис.890 грн.;

7 особам виплачено компенсації за додаткову відпустка 14 робочих днів(п.1ст.21 Закону) на суму 11 тис.993 грн.;

2 особи І категорії отримали путівки на оздоровлення в сумі 9 тис.707 грн.;

компенсацію за тверде паливо та скраплений газ отримали 2 особи на суму 2 тис.грн.;

5 осіб, прирівняних до інвалідів війни, отримали щорічну одноразову допомогу до 5 травня в сумі 12 тис.130 грн..

         Відповідно до пунктів в, г статті 14 Закону України “Про поховання та похоронну справу” та постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 року № 1445 “ Про затвердження Порядку проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною і учасників бойових дій” в 2016 році нараховано та профінансовано на безоплатне поховання 6 учасників бойових дій, на суму 4 тис.790 грн.

        Управлінням соціального захисту населення ведеться облік осіб, які вчинили насильство в сім’ї та банк даних осіб, які постраждали від насильства в сім’ї, або в яких існує реальна загроза його вчинення. Станом на 01.01.2017 року, на обліку перебуває 56 осіб, які вчинили насильство в сім’ї. Спеціалістами управління проводяться спільні з службою у справах дітей райдержадміністрації, РЦСССДМ, Старосинявським РВ УМВС перевірки багатодітних, малозабезпечених сімей та сімей, в яких вчинено насильство або існує реальна загроза його вчинення. Протягом 2016 року було здійснено 15 заходів щодо попередження насильства в сім’ї.

       Інформація про роботу управління соціального захисту населення висвітлюється в районній газеті „Колос” та розміщується на веб-сайті райдержадміністрації. Протягом 2016 року на сторінках районної газети було опубліковано 29 статей про роботу управління щодо соціального захисту населення та роз’яснення нового в діючому законодавстві по соціальному захисту населення.

Начальник управління                                                  М. Косташ

Вик. Полюляк

Тел. 20668