14 Серпня 2020
Шановні відвідувачі, щиро вітаємо Вас на офіційному веб-сайті Старосинявської районної державної адміністрації!!!

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО АЛГОРИТМУ ПЕРШОЧЕРГОВИХ ДІЙ спеціалізованих служб Хмельницької області із попередження та ліквідації можливих ситуацій пов'язаних із лабораторно підтвердженими випадками CODIV-19:

1. Департамент охорони здоров'я ОДА відповідно до покладених на нього завдань:

невідкладно інформує та залучає до виконання лікувальних та протиепідемічних заходів:

визначені лікувальні установи та відповідні бригади;

Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф;

ДУ «Хмельницький обласний лабораторний центр»

інформує про випадок заступника голови ОДА згідно розподілу обов'язків за рішенням якого силами кризового центру ОДА здійснюється оповіщення керівництва:

ГУ Національної поліції в області;

ГУ ДСНС України у Хмельницькій області;

Управління, патрульної поліції у м. Хмельницький.

організовує роботу щодо проведення позачергового засідання протиепідемічної комісії при облдержадміністрації для розроблення (реалізації) регіонального плану протиепідемічних заходів щодо запобігання поширенню випадків гострої           респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nСоV, з виділенням фінансових ресурсів на здійснення заходів згідно із зазначеними планами;

надає інформацію щодо прогнозу медико-санітарних наслідків НС, розрахунків сил і засобів відповідної спеціалізованої служби цивільного захисту, я інформацію щодо визначених установ та закладів охорони здоров'я, які планують залучити до ліквідації медико-санітарних наслідків НС;

здійснює приведення підпорядкованих установ та закладів охорони здоров'я відповідного регіону в режим підвищеної готовності до ліквідації медико-санітарних наслідків НС;

оперативно визначає сили та засоби, що можуть бути залучені з області для ліквідації медико-санітарних наслідків НС;

організовує та здійснює санітарно-гігієнічні і протиепідемічні заходи в районах, що межують із зоною НС, у межах компетенції.

2. При отриманні інформації від ДОЗ обласної державної адміністрації про випадок корона вірусу:

ГУ Національної поліції в області:

забезпечую оточення осередку виявлення, хворобі/ (місця перебування особи) та охорону публічного (громадського) порядку;

В подальшому працівники поліції в межах своїх повноважень забезпечують:

-обмеження спілку ванн я з інфікованою особою;

-охорону осередку ураження;

-обмеження в'їзду в осередок ураження і виїзду з нього, а також обмеження транзитного потоку всіх видів транспорту, розгортання КПП та пересувних постів;

-заборону вивезення, з осередку майна без попередньої дезінфекції його;

-допомогу для забезпечення виконання правил карантину (у разі його введення);

-здійсненняпрофілактичних оперативно-розшукових заходів зпопередження та припинення можливих масових заворушень, паніки серед населення, забезпечення публічної безпеки та порядку, боротьбу з правопорушеннями, мародерством;

-пошук джерел інфікування, походження вірусу;

-створення необхідних умов для ефективної роботи інших формувань.

ГУ ДСНС України у Хмельницькій області:

невідкладно приводять у готовність Групу спеціальних робіт радіаційного і хімічного захисту Аварійно-рятувального загону спеціального призначення ГУ ДСНС;

у разі отримання розпорядження, групою, за рекомендаціями ДОЗ ОД організовує здійснення, спеціальної обробки техніки та майна, санітарної обробки населення та персоналу, що виконує роботи в осередку зараження;

створює резерв особового складу для забезпечення позмінного проведення;

інші роботи в межах, повноважень.

3.Департамент фінансів обласної державної адміністрації:

забезпечення в установленому порядку фінансування робіт із ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, надання допомоги постраждалому населенню.

4.Департамент охорони здоров’я обласної державної адміністрації і ГУ ДСНС:

формують оперативні групи для виявлення причин погіршення обстановки в районі можливого виникнення НС, які аналізують обстановку, що склалася, прогнозують розвиток НС, можливу кількість, структуру та важкість постраждалих внаслідок НС, санітарно-епідемічну обстановку в районі НС і на прилеглих до неї територіях;

складають план термінових заходів для попередження (зменшення) медико-санітарних наслідків НС, у якому визначають медичні сили, заклади охорони здоров'я МОЗ та ДСНС, які необхідно перевести в режим підвищеної готовності, порядок спільних дій щодо медичного та біологічного захисту населення в районі виникнення НС, порядок взаємного обміну інформацією між відомствами та участь відповідних підрозділів ДСНС та МОЗ в організації контролю за рівнем радіоактивного, хімічного та біологічного забруднення середовища (відповідно до компетенції);

перевіряють та за необхідності поповнюють матеріально-технічні резерви, необхідні для ліквідації НС.