28 Лютого 2020
Шановні відвідувачі, щиро вітаємо Вас на офіційному веб-сайті Старосинявської районної державної адміністрації!!!

Звіти про роботу із зверненнями громадян

Про організацію роботи в апараті,

структурних підрозділах районної державної адміністрації

з розгляду звернень громадян

за 9 місяців 2018 року

Відповідно до діючого законодавства, зокрема Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 « Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» пріоритетним завданням органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування є забезпечення, дотримання та виконання законних вимог громадян на звернення.

Питання роботи зі зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації. Так, 23 березня 2018 року розглядалось питання «Про підсумки роботи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування району з розгляду звернень громадян у 2017 році та завдання щодо її удосконалення у 2018 році», прийнято відповідне розпорядження від 23 березня2018 № 47/2018-р.

Згідно плану роботи райдержадміністрації на ІV квартал 2018 року, у жовтні місяці, на засіданні колегії райдержадміністрації, розглядатиметься питання про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в райдержадміністрації».

Щоквартально проводиться аналітична робота щодо звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації.

До районної державної адміністрації протягом 9 місяців 2018 року надійшло 83 письмових звернень громадян, що на 14 менше ніж за відповідний період минулого року (97).

На особистому прийомі у голови райдержадміністрації побувало 33 громадян ( у 2017 році – 50 громадян). Серед питань, які порушувались у зверненнях переважали питання соціального захисту – оформлення субсидій, комунального господарства, ремонту доріг, благоустрою, земельні питання та ін.

На більшість питань, з якими звертались громадяни, надавались роз’яснення на місцях, інші бралися на контроль.

Із 83 письмових звернень, що надійшли до райдержадміністрації, 62 надійшло із вищестоящих органів влади, в тому числі:

від АПУ – 2,

СКМУ – 1 ,

ВРУ – 1,

облдержадміністрації – 19,

Хмельницький обласний контактний центр – 39.

Більша частина звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації, стосується соціального захисту, оформлення житлової субсидії, житлово-комунального і дорожнього господарства.

Протягом звітного періоду звернулось 3 – інвалідів різних груп (за відповідний період минулого року 9), які потребували надання роз’яснень стосовно нарахування субсидій. Усі вони вирішені позитивно.

За 9 місяців 2018 року до районної державної адміністрації за наданням роз’яснень щодо можливих пільг та матеріальної допомоги звернувся 1 учасник АТО (у 2017 році – 3 чол. ).

Всі звернення були розглянуті у визначенізаконодавством терміни без порушень.

На усі звернення, які надходять до райдержадміністрації, даються вичерпні та вмотивовані відповіді із варіантами вирішення проблем із зазначенням порядку оскарження прийнятого рішення.

На виконання п. 3 Указу президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» з метою сприяння громадянам у вирішені за місцем їх проживання питань, з якими вони звертаються до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, згідно з розпорядженням голови адміністрації від 12 березня 2008 року № 77/2008-р, при райдержадміністрації функціонує постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, якою протягом звітного періоду, за участі заявників, проведено 9 засідань. Комісією розглянуто 9 звернень громадянСтаросинявського району.

Головою райдержадміністрації, як того вимагає Указ, взято під особистий контроль розгляд письмових звернень та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, учасників АТО.

Згідно графіків затверджених розпорядженням голови райдержадміністрації від 05 січня 2018 № 02/2018-р в 9 структурних підрозділах райдержадміністрації проведено перевірки по роботі із зверненнями громадян на що складено відповідні акти із зазначенням пропозицій щодо виявлених недоліків.

У райдержадміністрації функціонують телефон “гарячої телефонної лінії “Запитай у влади” (тел. 2-13-65). З початку року ними скористались 43 громадян.

Жодне запитання не залишається поза увагою. Окремі звернення вирішуютьсябезпосередньо під час "гарячих" ліній. Питання, що потребують додаткового вивчення, направляються на виконання заступникам голови адміністрації, начальникам управлінь та відділів, які відповідають за дану ділянку роботи.

Серед основних питань, з якими зверталися громадяни на особистому, виїзному прийомі, на «гарячу» телефонну лінію були щодо: роботи житлово-комунального господарства, ремонту доріг, надання матеріальної допомоги, субсидій, перерахунку пенсій, земельних питань.

На виконання Указу, питання роботи зі зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданнях колегії райдержадміністрації. За результатами засідань приймаються відповідні розпорядження, з конкретними пунктами та строками виконання.

На виконання абзацу 3 пункту 5 Указу Президента України Старосинявською райдержадміністрацієюзабезпечується оприлюднення у ЗМІ та на офіційному веб-сайті (створено окрему сторінку) узагальнених відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань, які надаються облдержадміністрації для узагальнення та надання їх Адміністрації Президента України. На офіційному веб-сайті райдержадміністрації розміщуються щоквартальні узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіки прийомів громадян керівництвом адміністрації, зразки документів та ін.

До районної газети «Колос» щоквартально подаються оновлені графіки прийому громадян та статистичні звіти щодо роботи із зверненнями громадян у райдержадміністрації.

При районній державній адміністрації діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам, що потребують соціального захисту.

Забезпечення реалізації громадянами району конституційного права на звернення, посилення персональної відповідальності посадових і службових осіб за об’єктивний, неупереджений  і своєчасний розгляд звернень громадян, вирішення порушених у них проблем – такими критеріями керується у своїй роботі керівництво райдержадміністрації.

Робота з розгляду звернень громадян щодо невідкладного реагування на їх обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги буде і надалі знаходитися на постійному контролі в райдержадміністрації.

 

Перший заступник

голови адміністрації                                                                    Ю. Гурин